vineri, 5 martie 2010

Borcanase cu miere







Fiindca a inceput sezonul nuntilor, si mirii cauta tot felul de modele de marturii, vreau sa va arat ce am mai facut in ultima vreme: borcanase cu miere, si borcanase cu miere si nuca.
Nu-i asa ca sunt dragute? Mie una imi plac tare mult, si munca la fundite ma relaxeaza. Cred ca doar gandul ca ele vor aduce fericire unui cuplu in ziua nuntii deja ma relaxeaza. Iar fiindca nu prea am ocupatii care sa ma solicite fizic: aceste marturii cu miere ma scot din rutina. Eu le confectionez funditele, dar de multe ori ma ajuta si sotul: imi tine degetele pentru nod ;))
Sper ca si mirilor sa le placa.
Ador orice fel de munca care imi stimuleaza creativitatea. Tinand cont ca la nunta mea mi-am confectionat marturiile, invitatiile, meniurile si multe altele e de inteles ca-mi face placere sa realizez marturii cu miere "hand made", ca pana si nuca ce o pun in miere trebuie sparta si aleasa.

5 comentarii:

  1. Unde erati cand mi-am acut eu nunta? Acu' tre sa ma marit din nou :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuu...in nici un caz nu te marita din nou. Preferam sa-ti oferim marturiile pentru un botez ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. cum pot comanda borcanasele ca marturii pt o nunta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai simplu: imi trimiti mie un email pe adresa alina.mates@apidava.ro iar apoi noi o sa-ti trimitem cateva poze cu diferite modele ca sa poti alege.

    RăspundețiȘtergere