duminică, 6 iunie 2010

Desertul ideal: inghetata de vanilie cu capsuni si miere



Fiindca sotul meu este un mare pofticios, desertul este obligatoriu la mesele din weekend, insa eu nu sunt chiar sotia ideala si mai incerc sa trag chiulul, sau sa-l "pacalesc" cu deserturi usoare. Usoare de facut ;)
Acum ca a venit primava si e plin la piata de fructe aplic "strategia de vara": cat mai multe salate de fructe.
Am urmarit cu evolutia pretului la capsuni de cand au aparut, mai ceva decat urmaresc cei de la stiri evolutia cursului leu-euro, in speranta ca ajung la un pret rezonabil....Si au ajuns!!! Tin sa va spun ca am cumparat 1kg de capsuni cu 6 Ron si am fost foarte mandra de mine, ca am reusit sa ma abtin sa nu cumpar cat timp au fost foarte scumpi :)
Tocmai fiindca primii capsuni nu sunt foarte aromati, de obicei fac o salata de capsuni cu miere. Cumpar minim 1/2 kg capsuni, curat capsunii, ii tai in bucati mai mici si adaug cam o lingura de miere poliflora pentru ca e mai aromata. Ii las la frigider cam 1 ora, dupa care ii amestec si servesc salata in boluri de inghetata. E un deliciu!!!!
Insa in weekendul acesta, marea surpriza a fost ca am gasit cativa capsuni copti in gradina din curtea parintilor. Capsunii de gradina sunt foarte aromati, si aportul lor de vitamine e incomparabil fata de cei din comert. Deci, daca aveti vre-o gradina a parintilor, sau bunicilor unde aveti capsuni, puteti incepe sa-i culegeti.
Fiindca noua ne place foarte mult inghetata, azi am servit un desert special: inghetata de vanilie cu capsuni si miere. Miere am adaugat foarte putina, doar pentru aroma, si credeti-ma a fost un desert delicios!!! Si foarte usor de facut!! De fapt sotul meu l-a facut ;)...ii place sa ma ajute prin bucatarie!!

Un comentariu:

  1. ioi, ioi, ce bine arata!! :)
    si eu sunt adepta deserturilor (si a mancarurilor in general), simple si rapide. sunt cele mai bune!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere